На саммите про редуктор написано следующее
Started off swapping out stock rebuilt boxes repeatedly due to leaking in cold temperatures. After 3 OEM boxes decided to try a different solution. Bought this box for the boasted toughness as described on AGR's website. Decided on the Super Box 2 as my truck is a daily driver and mostly stock (no lift, no big tires). Also bought their super pump to compliment the box. Steering box arrived, looked really nice in the box. Went to install, pitman arm is different than my previous steering box. Not a big deal, there were 2 different pitman arms offered by Chevy in my year range so I went to the parts store and bought the other one, and fit well. Continued with the install, bolted to the frame nicely, went to install the steering shaft and that's when the issues started. Input shaft on the steering box was mushroomed either in transport or during remanufacturing to the point I had to file a chamfer on the input shaft and in the end of my steering shaft to get it to start so I could then tap it the rest of the way on with a punch and hammer. After bleeding as per instructions 5 TIMES using their recommended fluid, the steering wheel would slowly continue turning left without input from the driver, and in left turns I would have to hold pressure to the right to safely make a turn. I swapped it out for another OEM unit the next weekend, along with the pump as AGR's started to squeal in 2 days. The steering shaft slid on by hand, and now have a safe level of steering assist. THIS STEERING BOX IS NOT FOR STOCK TRUCKS. DO NOT PURCHASE UNLESS YOU HAVE AT LEAST 35" TALL TIRES OR MORE AND NEED MORE STEERING ASSIST! I can't even imagine what the Super Box 1 would do in a stock truck as the Super Box 2 is supposed to have tighter valving.
Начал выгрузку фондовой техобслуживание коробки неоднократно благодаря протекать при низких температурах. После 3 ОЕМ коробки решил попробовать другое решение. Купил эту коробку за похвастался прочность, как описано на сайте СМА. Решил на супер бокс 2 как мой грузовик ежедневный водитель и основном складе (НЕТ лифта, нет больших шин). Также покупали у них супер насос, чтобы хвалить коробку. Рулевая коробка прибыла, выглядело действительно хорошим в коробке. Начал устанавливать, сошки отличается от моего предыдущего рулевого механизма. Не большое дело, там были 2 разных питман вооружений, предлагаемых Шевроле в мой год, поэтому я пошел в магазин автозапчастей и купил другой, и хорошо вписываются. Продолжение с установки, закрепляемые на раме красиво, начал устанавливать рулевой вал, а вот когда проблемы начались. Первичный вал на рулевой коробке было создано либо в транспорте или во время восстановления настолько, что мне пришлось подать фаски на входном валу и в конце моего рулевого вала, чтобы получить его, чтобы начать, чтобы я могла затем коснитесь его остальная часть пути с пуансона и молотка. После кровотечения согласно инструкции 5 раз через их рекомендованные жидкости, рулевое колесо будет медленно продолжайте поворачивать влево без участия водителя, и в левых поворотов я бы держать давление вправо, чтобы безопасно повернуть. Я заменил его на другой ОЕМ блок в ближайшие выходные, вместе с насосом как СМА начал визжать в 2 дня. Рулевой вал скользнул по руке, и теперь есть безопасный уровень усиления. ЭТОТ РУЛЕВОГО МЕХАНИЗМА НЕ ДЛЯ ФОНДОВЫХ ГРУЗОВИКОВ. НЕ ПОКУПАЙТЕ, ЕСЛИ У ВАС ЕСТЬ ПО КРАЙНЕЙ МЕРЕ 35" ВЫСОТОЙ ШИНЫ ИЛИ БОЛЬШЕ И НУЖНО БОЛЬШЕ ПОМОГАТЬ РУЛЯ! Я даже не могу представить, что в супер боксе 1 В наличии грузовик как супер бокс 2 должна иметь туже запорной арматуры.